ScandicHotels.comUSD 121
Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 5. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 29. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service på et velstelt og nyoppusset hotell. Hotellsjefen var på gulvet og hjalp til med matservering, kaffiservice og rydding i lag med de ansatte under frokosten. Ingen tvil om hvor lista ligger henn da. Kommer tilbake. Billig parkering kan være litt utforende på hverdager, men det fikser du.

Romtips: Gratis parkering fra lørdag kl.16 til mandag kl.08.
Takk, gardso

Hei Gard, tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og at du har delt denne med reisende fra hele verden.

Som du sier, hotellsjefen hos oss setter standarden sammen med resten av personlet og gjør en utmerket jobb.

Vi ser frem til å ta deg i mot på et senere tidspunkt!

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Super gjestfrihet og fantastisk mat! Flotte rom med fin utsikt. Omringet av mektig natur og hyggelige gågater. Ligger sentralt og det er lett å komme seg rundt med både ferge buss. Et besøk anbefales på det sterkeste. Kommer garantert til å ta turen igjen!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Nikolai B

Dear Nikolai ,
Thank you so much for sharing your experience with us and travellers from aoround the world. I'm thrilled to see that you enjoyed our house, nearby nature and our friendly service. Whenever your travels bring you back to Sandnessjøen you are more than welcome to stay with us again.