ScandicHotels.comUSD 123
Destinia.comUSD 134
Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Det var et moderne og fint rom i leilighetsbygningen av hotellet med fin utsikt mot havna. Betjeningen i resepsjonen var hyggelige. De hadde imidlertid mye å gjøre med mange gjester så det ble mye venting flere ganger på hjelp. Det var problemer med bestillingen slik at renholdspersonalet trodde vi skulle ut v leiligheta en dag for tidlig og det medførte at nøkkelkortene ikke fungerte og at vi ikke hadde lys på rommet i noen timer. Frokosten var ganske god, men utvalget lite i siste pulje selv om det var fastsatte klokkeslett for alle gjester når man skulle spise frokost. Oppsummert så er det er fint hotell med fine rom, men en del rot og forbedringspotensiale med servicen.

Romtips: Parkering på gata med gatetakst mellom 9 og 16. 29 kr timen.
Takk, Trokken

Kjære gjest,
tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og at du har delt denne med reisende fra hele verden.

I de mest hektiske periodene kan det oppstå noe kødannelse i resepsjonen, men vit at vi gjør alt for at du som gjest skal ha et bra opphold.

Vi ser frem til å ta deg i mot på et senere tidspunkt!

Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels