ScandicHotels.com

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet her for andre gang, og i år på junior suite, i fire døgn.
Positive ting: grei str på rommet, fin utsikt. Frokost var ok, men ikke mer enn det.
Negativt: 3 av 4 kvelder ble det dusjing i kaldtvann! Fikk beskjed at det var noe galt med fjernvarmen…er vel heller kapasiteten på varmtvannet generelt som er galt. Vi gikk kun 200kr i rabatt!
Rengjøringen er heller ikke helt på topp, og det var store problemer med dette i fjor også.

Romtips: Rom mot sjøen/havna er veldig bråkete. Med vindu åpent, er det mulig noen vil slite med søvnen.
Takk, coastal00
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære gjest,
tusen takk for din tilbakemelding og at du har delt denne med reisende fra hele verden.
Det er for oss viktig at våre gjester har en god opplevelse når de bor hos oss, dine tilbakemeldinger er allerede tatt med i våre ledermøter.

Vi ser frem til å ta deg i mot på et senere tidspunkt!

Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com