ScandicHotels.com
Travelocity
Anmeldt 15. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. august 2021

Hadde bestilt opphold her på tampen av en fantastisk tur til Lofoten og Nordland. Bestilte juniorsuite for å runde av med fantastisk utsikt og flott interiør (slik det presenteres på nettsidene til Scandic). Dessverre ble virkeligheten en annen. Ved innsjekking fikk vi et rom som overhodet ikke var oppusset eller lignet på bildene, med vinduer vendt ut mot nærmeste tak med støyende ventilasjon. Dessuten var det klissete flekker på bord og skrivebord. Vi sa fra i resepsjonen og ble i stedet henvist til å inspisere et superior-rom.
Rommet hadde bedre beliggenhet, men var heller ikke dette i nærheten av å ligne på nett-presentasjonen. Det var også fullt av møbler som sto hulter til bulter. Det lå søppel på gulvet og det ene bordet var helt grått av støv.

Siste forsøk ble suite i øverste etasje. Det var helt greit. Hadde kjøkken og kjøleskap, og en oppvaskmaskin som var full av oppvask som burde vært ryddet ut for en stund siden. Badet var stort, men hadde ikke en eneste knagg til håndklær. Dusjen var ikke mulig å holde tett, så det flommet vann utover gulvet og under wc.
Heller ikke dette rommet bar noen likhet med Scandics websider.

På plussiden var det veldig gode senger og en stor TV ved sofa. Frokosten var også god.

Takk, kiddo74
Anmeldt 11. august 2021

Innsjekkingen tok lang tid da betjeningen hadde dataproblemer. I tillegg brukte betjeningen lang tid på å være turistguide for tilfeldige sykkelturister i stedet for å prioritere innsjekk av sine gjester. Teppegulvet i gangene var veldig skittent med søppel. Dette var ikke ryddet opp i ved utsjekk dagen etter. Ok frokost og renhold på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Stenersen21
Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 4. august 2021

Vi hadde to netter her. Rommene var familierom med dør imellom, noe som var ideelt for 2 voksne og 2 barn. Store rom, god plass, kjøleskap for å oppbevare ting, romslige barn, rent og ryddig. Stort pluss.
Også pluss for mulighet til å gå i svømmehallen/kulturbadet som ligger vegg i vegg med hotellet. Her var det grunnet covid litt utfordringer med å få plass, men resepsjonen tok ansvar og bestilte/ordnet plass for oss! Stort pluss for det! Frokosten i seg selv var også ok. Savnet kanskje noe mer valgmuligheter på brød og pålegg, men ellers ganske "standard" og grei.

Grunnen til at det ikke blir fem stjerner er følgende:
Da vi ankom sent på kvelden første natten ble vi forelagt at det kun var ledig tid med frokost 6.30 på lørdags morgen. Her er det visst "førstemann til mølla" for å reservere seg tid. Med to små barn og ferie er det ikke akkurat det du vil møtes med når man er sliten etter en lang tur. Hvorfor ikke gi oss mulighet til å bestille frokost tid. Jeg ble aldri opplyst om dette ved bestilling. Hvorfor skal de som kommer sent "straffes" med å måtte ta de tidligste tidene? Dette opplegget likte jeg svært dårlig. I tillegg ble det IKKE opplyst om at vi kunne gå ned å spise i foajeen som ligger rett ved restaurant. Eller at jeg kunne komme ned å hente frokost og ta med på rommet når som helst. Rotete beskjeder fra resepsjonen og det blir dermed trekk for dette.
Vi spiste også middag en kveld i restauranten. Stort sett ok, god mat. Men drikke til maten kom sent, og vi ba om brød, men dette ble glemt. Derfor, ikke helt topp service og et lite trekk.
Men ellers et fint hotell, og vi kunne fint bodd der igjen, selv om rutinene i resepsjon bør strammes opp,

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Glovetrotter