ScandicHotels.comUSD 121
FindHotelUSD 112
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Dårlig renhold, nese/fingermerker på vinduer, hår i sluket i dusjen. Brukbar seng, men dårlig dyne og pute. Forholdsvis småe rom. Fikk tildelt tid til frokost, som fungerte topp. Grei frokost og hyggelig betjening. Forholdsvis dyrt utenfor høysesong. (ca kr. 1450.- for 1 natt)

Romtips: Kommunal parkering, som ikke er gratis.
Takk, nftm
Anmeldt 17. august 2021

Svært bra hotell i flotte Sandnessjøen. Hyggelige ansatte alle som en. Fin restaurant, god mat og god service. Prøv Boknafisk. Den var god. Bra renhold og gode smitterutiner på hele hotellet. Det er bare å bestille

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sveinarildaae
Anmeldt 15. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. august 2021

Hadde bestilt opphold her på tampen av en fantastisk tur til Lofoten og Nordland. Bestilte juniorsuite for å runde av med fantastisk utsikt og flott interiør (slik det presenteres på nettsidene til Scandic). Dessverre ble virkeligheten en annen. Ved innsjekking fikk vi et rom som overhodet ikke var oppusset eller lignet på bildene, med vinduer vendt ut mot nærmeste tak med støyende ventilasjon. Dessuten var det klissete flekker på bord og skrivebord. Vi sa fra i resepsjonen og ble i stedet henvist til å inspisere et superior-rom.
Rommet hadde bedre beliggenhet, men var heller ikke dette i nærheten av å ligne på nett-presentasjonen. Det var også fullt av møbler som sto hulter til bulter. Det lå søppel på gulvet og det ene bordet var helt grått av støv.

Siste forsøk ble suite i øverste etasje. Det var helt greit. Hadde kjøkken og kjøleskap, og en oppvaskmaskin som var full av oppvask som burde vært ryddet ut for en stund siden. Badet var stort, men hadde ikke en eneste knagg til håndklær. Dusjen var ikke mulig å holde tett, så det flommet vann utover gulvet og under wc.
Heller ikke dette rommet bar noen likhet med Scandics websider.

På plussiden var det veldig gode senger og en stor TV ved sofa. Frokosten var også god.

Takk, kiddo74
Anmeldt 11. august 2021

Innsjekkingen tok lang tid da betjeningen hadde dataproblemer. I tillegg brukte betjeningen lang tid på å være turistguide for tilfeldige sykkelturister i stedet for å prioritere innsjekk av sine gjester. Teppegulvet i gangene var veldig skittent med søppel. Dette var ikke ryddet opp i ved utsjekk dagen etter. Ok frokost og renhold på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Stenersen21