TripadvisorUSD 107
eDreams
ScandicHotels.com
Anmeldt 29. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Kristian Nystad, Eier på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Anmeldt 24. august 2021

Anmeldt 19. august 2021

Hele Scandic-systemet må gjennomgå rutinene for hvordan kunder geleides for å kunne bestille hotell-opphold ved å bruke vouchers. Det går ikke an å bruke hjemmesiden, ikke appen og ikke fransiche-hotell.
"Ta-med-pose"-frokost var svært lite kreativ.
Veldig små rom.
Dårlig plassering av garderobereol midt i gangbanen på rommet.

Takk, Jorunn Marie L
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Dårlig renhold, nese/fingermerker på vinduer, hår i sluket i dusjen. Brukbar seng, men dårlig dyne og pute. Forholdsvis småe rom. Fikk tildelt tid til frokost, som fungerte topp. Grei frokost og hyggelig betjening. Forholdsvis dyrt utenfor høysesong. (ca kr. 1450.- for 1 natt)

Romtips: Kommunal parkering, som ikke er gratis.
Takk, nftm
Anmeldt 17. august 2021

Svært bra hotell i flotte Sandnessjøen. Hyggelige ansatte alle som en. Fin restaurant, god mat og god service. Prøv Boknafisk. Den var god. Bra renhold og gode smitterutiner på hele hotellet. Det er bare å bestille

Takk, sveinarildaae