Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreamsUSD 88
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sandnessjøen overnatting har fine og nyoppussede rom av god størrelse med gode senger. Funket bra med self-service opplegget. Alt i alt et godt alternativ til hotelkjedene og vi hadde gjerne bodd her igjen ved en annen anledning.

Takk, morcinho
Anmeldt 14. oktober 2018

var på tur nordover kystriksveien og fant billig overnatting på tripadvisor. Bra service og fantastisk mat! Ferske grønnsaker, bra tilberedt biff og et bra nok utvalg av viner. Kan gjerne bruke stedet igjen. Rommet var bra og rent og pent, men litt gammeldags. Rene og. ryddige bad.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Terje Ø
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Litt spente på stedet i forkant, men det viste seg å være et aldeles greit overnattingssted. Rommet var stort, rent og pent, om enn noe gammelmodig i stilen. Rent og ordentlig på rommets bad.
Vi hadde tilgang til stor TV-stue like utenfor rommet, og litt birte i korridoren hadde vi også tilgang på kjøkken med utstyr.
Det var ingen betjening på natta, men det var helt greit å 'smekke seg ut' ytterdøra da vi skulle nå nordgående hurtigrute kl 04.00.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, StFin
Anmeldt 31. august 2016

God service og fantastisk mat!
Fersk frukt og grønnsaker, kvalitetsbiff og et godt utvalg av vin.
Sjokoladekaken er den beste jeg har spist og kan varmt anbefales!
Lite minus for at brusen kommer i små flasker (0,3l), istede for det glasset med den halvliteren jeg er vant til på andre spisesteder, men alt det andre trekker såpass opp at det er Nesten urelevant.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sandra T
Anmeldt 12. juni 2022 via mobile enheter

Romtips: Sandnessjøen is a quite small town so be sure to check out opening times for restaurants, cafes and other things to do.
Dato for oppholdet: juni 2022