Expedia.comUSD 88
FindHotelUSD 88
eDreamsUSD 87
Agoda.comUSD 92
Anmeldt 29. juli 2021

Godt rom med fint bad. Rent og forholdsvis innholdsrikt felles kjøkken. Mulighet for å sitte ute på veranda. Tilgang på vaskemaskin i kjeller. Greit med parkeringsmuligheter. Anbefaler overnattingsstedet til andre!

Takk, MathildeVinje
Anmeldt 24. juli 2021

Du får tildelt en kode til rommet ditt, den dagen du ankommer. Rent og ryddig rom, med god plass. Kan bruke kjøkken til oppbevaring av mat, evt. lage mat. Får låne vaskemaskin til vask av klær ved behov. Kort vei til sentrum. Dem har parkeringsplasser, men kan også parkere i gatene. Vi manglet 1 sett med dyne, pute og håndkler, det ble ordnet med en gang.

Takk, cathrinej890
Anmeldt 20. juli 2021

Veldig fint og rent rom. Deilig med kode og ingen inn- og utsjekk. Felleskjøkken var rent og kjempe fint. Hadde alt det trengte utenom micro:) Det eneste som trakk litt ned var størrelsen på parkeringsplassen, ingen ledige plasser til oss når vi kom. Sentralt!

Takk, CassandraGregersen
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sandnessjøen overnatting har fine og nyoppussede rom av god størrelse med gode senger. Funket bra med self-service opplegget. Alt i alt et godt alternativ til hotelkjedene og vi hadde gjerne bodd her igjen ved en annen anledning.

Takk, morcinho
Anmeldt 14. oktober 2018

var på tur nordover kystriksveien og fant billig overnatting på tripadvisor. Bra service og fantastisk mat! Ferske grønnsaker, bra tilberedt biff og et bra nok utvalg av viner. Kan gjerne bruke stedet igjen. Rommet var bra og rent og pent, men litt gammeldags. Rene og. ryddige bad.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner