“Helt ok”

Kjøkken: Italiensk, Pizza, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok hotell med store rom. Ikke topp rengjøring av veggene men ellers ok.
Vi spiste ikke i restauranten.

Takk, tssi70

Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Kort oppsummert: veldig hyggelig betjening, maten kom på bordet få minutter etter bestilling, rause porsjoner og god mat!
Dette er plassen å spise kebab. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Linnhorn
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Var der i forbindelse med håndballhekg i Sandnessjøen. Anbefales på det sterkeste. God mat, hyggelige folk og rent.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Jahn72
Anmeldt 26. september 2018

Restauranten har en imponerende meny.
Der av over 30 sorter pizza. Jeg forsøkte meg på en kebab pizza. Anbefales. Veldig god, og raskt ferdig etter bestilling.

Takk, Sproqet
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Herlig måltid med kveite og steinbit. Store porsjoner og nydelig mat . God vin, hyggelig personale .

Dato for besøk: august 2018
Takk, 954unnih

Reisende som så på Napoli Restaurant & Motell, så også på

Har du vært i Napoli Restaurant & Motell? Del dine erfaringer!