“Ferietur til sandnessjøen for deg som er turinteressert og trenger en plass å bo”

Napoli Restaurant & Motell
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk, Pizza, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Meget serviceinnstilte, fleksible personalet som tilrettelegger oppholdet for deg. Tommel opp
Hilsen Marie

Takk, Marie E

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde rom på stedet på vår tur langs kystriksveien. Greit overnattingsted og god mat. Hjelpsomme folk som vil hjelpe deg med det du trenger.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 11. august 2020

Det er ikke så mange restauranter å velge mellom i Sandnessjøen, men vi er glad vi fant denne. Ble ønsket velkommen, rask service, og god mat som kom raskt. Helt fint å stoppe her og spise middag.

2  Takk, BirgitBr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok hotell med store rom. Ikke topp rengjøring av veggene men ellers ok.
Vi spiste ikke i restauranten.

Takk, Tommy I
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Kort oppsummert: veldig hyggelig betjening, maten kom på bordet få minutter etter bestilling, rause porsjoner og god mat!
Dette er plassen å spise kebab. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Linnhorn

Reisende som så på Napoli Restaurant & Motell, så også på

Har du vært i Napoli Restaurant & Motell? Del dine erfaringer!