“Grei overnatting-kjedelig mat”

Kjøkken: Italiensk, Pizza, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021

Ok rom og hyggelig stab. Vi spiste biff gorgonzola og en pastarett med kylling. Biffen ble bestillt medium. Den var flat og gjennomstekt. Fløtegratinerte poteter var noe harde. Pastaen var bløt og for mye kokt. God smak på begge retter men kjedelig. Vi spiste et annet sted dagen etter.

Takk, Detteermittbruk

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Meget serviceinnstilte, fleksible personalet som tilrettelegger oppholdet for deg. Tommel opp
Hilsen Marie

Takk, Marie E
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde rom på stedet på vår tur langs kystriksveien. Greit overnattingsted og god mat. Hjelpsomme folk som vil hjelpe deg med det du trenger.

Takk, John_Moen
Anmeldt 11. august 2020

Det er ikke så mange restauranter å velge mellom i Sandnessjøen, men vi er glad vi fant denne. Ble ønsket velkommen, rask service, og god mat som kom raskt. Helt fint å stoppe her og spise middag.

2  Takk, BirgitBr
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok hotell med store rom. Ikke topp rengjøring av veggene men ellers ok.
Vi spiste ikke i restauranten.

Takk, Tommy I

Reisende som så på Napoli Restaurant & Motell, så også på

Har du vært i Napoli Restaurant & Motell? Del dine erfaringer!