“Nydelig mat i fine omgivelser ”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

I et øyeblikk glemte vi at vi er på Norgesferie, på en flott italiensk restaurant! Har spist den beste røde fisken jeg noensinne har spist. Og mannen spiste fantastisk klippfisk. God atmosfære og kelnere som diskré svirret rundt for å gjøre måltidet vårt komplett til tross for masse gjester. Kommer garantert tilbake om vi er på denne kanten av landet igjen

1  Takk, bodiln990

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig sted med god og rask servering. God pizza og godt øl . Anbefales. Passer også for familier. Sentralt beliggende i Sandnessjøen

Takk, heidib177
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

De hadde et godt utvalg av ulike pizzaer i både medium og store, og prisene rimelige. Vi var tre voksne og et barn som ble gode, mette og vel så det av en stor pizza!

Betjeningen var raske, behjelpelig og hyggelige! Anbefales

Takk, Siwadiwa
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Meget god pizza og ypperlig service.
Rimelige priser.
Hyggelig atmosfære.
Insekt lykke til med videre drift.
Gleder meg til den nye menyen er på plass.

Takk, trulsd2017
Anmeldt 8. juli 2020

Var innom både til lunsj og middag. Fikk prøvd Pizza til lunsj, meget bra, Entrecote til middag var også bra men mener vel at det skal være varm Bearnaise til kjøttmåltid (fikk beskjed på forhånd at den var kald). Hyggelig betjening, fin plassering sentralt i byen.

2  Takk, runeolsen67

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!