“Renhold”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God pizza, men jeg kommer ikke tilbake før renholdet blir bedre. Alle dukene var flekkete og gulvet veldig skittent!

Takk, idaho91

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat. Dessverre ikke varm. Orket ikke og klage, da det er en selvfølge at man serverer varm mat. Hadde biffsnadder og klippfisk. Til biffsnadder var det kald Bearnaise. Ikke noe form for smittevern tiltak. Ordinære meny mapper som alle har holdt i. Salt/pepper/ tannpirker på bordet. Bordet ble vasket en ordinær mikro klut. Ikke tørkepapir på wc. Dette dro ned helhets inntrykket. Også veldig tett mellom gjestene. Mulig Sopranos ikke har fått med seg at det er pandemi i verden. Synd.

1  Takk, C5326VUthomasl
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet her på vei til Lofoten for en matbit, gikk da ut fra tripadvisor og fant denne. Førsteinntrykket var litt middelmådig, da det var lite avstand mellom gjestene med tanke på Corona. Maten vi fikk var derimot spektakulær. Jeg spiste biffsnadder og fruen spiste lam. Kjøttet i begge rettene var meget bra, og tilbehøret var utmerket. Så jeg er veldig fornøyd. 4.5 av 5 stjerner.

Takk, jonasb335
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God mat her alt vi spiste men skuffende at eneste korona-tiltak var en tom antibac-flaske.
Bordene ble knapt tørket av mellom gjestene og langt mindre desinfisert. Trangt mellom bordene.

Takk, Tommy I
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted med god mat i helt OK omgivelser.
Anbefaler å booke bord nå på sommeren, ellers blir det mye venting og mye tull. Prisen er helt grei.

Takk, Flybaronen

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!