“God mat - god service ”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Fileter og carret smakte fortreffelig. Rause porsjoner. Hyggelig og kjapp betjening. Hyggelig atmosfære.

Takk, olasivertb

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra service og utrolig god mat , anbefales. Både kjøtt og fisk smakte utmerket . Forrettene veldig bra, hele familien trivdes

Takk, A279ERrogerr
Anmeldt 11. juli 2021

Søndag serverte de en nydelig torsk med spansk rødvin. Anbefales. Hyggelig betjening og stappfullt lokale.

Takk, inge2052
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi (familie på 4) besøkte Soprano en travel fredagskveld i fellesferien. Fullt hus og noe ventetid for å få bord inne. Bestillingen ble tatt imot korrekt og effektivt. Vi belaget oss på noe ventetid siden det var fullt av folk i restauranten. Men maten kom raskt, tross vår varierte bestilling av kjøtt og fisk. Vil spesielt trekke frem retten «Grillet klippfisk». Den var meget god og kan anbefales på det varmeste.

Takk, VigleikV2021
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelige servitører! Anbefales på det sterkeste. Kommer definitivt tilbake hvis vi skal feriere her flere ganger!

Takk, Jet16616797641

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!