“Beste matopplevelsen i sommer! ”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var et par som hadde grillet lammekarre og en rett som besto av både indrefilet av okse og kalve entrecôte. Begge rettene var aldeles nydelige! Alt kjøttet var veldig mørt, smakskombinasjonene var perfekte og anrettningen var veldig delikat!
Restauranten var stappfull, men kø på utsiden, men alikevel fikk vi maten raskt og servitørene var veldig hyggelige.
Kommer absolutt tilbake om vi er i Sandnessjøen igjen.

Takk, theresea82

2024 av 210 anmeldelser

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Alle restaurantansatte i Norge bør ta en tur til Sandnessjøen og lære seg faget. Absolutt topp betjening, superrask, høflig og med et glimt i øyet.
Maten får- for å gjøre det enkelt- terningkast 6, eller 11 av 10 mulige.
Fantastisk!

Takk, HavardVuk
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Rask servering og god mat. Fikk bord med en gang og rask levering fra lunsjmenyen.
Hyggelige omgivelser.
Porsjonene var akkurat passe, og hadde god smak.

Takk, Marte R
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Fileter og carret smakte fortreffelig. Rause porsjoner. Hyggelig og kjapp betjening. Hyggelig atmosfære.

Takk, olasivertb
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra service og utrolig god mat , anbefales. Både kjøtt og fisk smakte utmerket . Forrettene veldig bra, hele familien trivdes

Takk, A279ERrogerr

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!