“Brennheit kveite”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Ofte når en spiser ute ankommer maten bordet i beste fall lunken. Det er ikke tilfellet om man bestiller ovnsbakt kveite på Soprano. Tyggemotstand i poteter og grønnsaker og brennheit kveite i smakfull hvilløkssaus.

Takk, jantesays

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom på en kveld hvor det var fult hus og kø utenfor. Når det ble vår tur fikk vi tildelt bord av smilende kelner. Vi fikk raskt drikke og levert bestilling. Selv med fullt hus, kom maten raskt på bordet, og var meget god. Lammecarré, indrefilet, pizza og hamburger var meget godt. Lammecarrén var som smør. Høflige og oppmerksomme kelnere underveis i måltidet. Kommer vi tilbake til Sandnessjøen er det hit vi går for å spise.

Takk, 622lailaj
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var et par som hadde grillet lammekarre og en rett som besto av både indrefilet av okse og kalve entrecôte. Begge rettene var aldeles nydelige! Alt kjøttet var veldig mørt, smakskombinasjonene var perfekte og anrettningen var veldig delikat!
Restauranten var stappfull, men kø på utsiden, men alikevel fikk vi maten raskt og servitørene var veldig hyggelige.
Kommer absolutt tilbake om vi er i Sandnessjøen igjen.

Takk, theresea82
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Alle restaurantansatte i Norge bør ta en tur til Sandnessjøen og lære seg faget. Absolutt topp betjening, superrask, høflig og med et glimt i øyet.
Maten får- for å gjøre det enkelt- terningkast 6, eller 11 av 10 mulige.
Fantastisk!

Takk, HavardVuk
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Rask servering og god mat. Fikk bord med en gang og rask levering fra lunsjmenyen.
Hyggelige omgivelser.
Porsjonene var akkurat passe, og hadde god smak.

Takk, Marte R

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!