“Flott sted med god mat”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott sted som ligger sentralt.
Bra meny - vi fikk begge nydelig mat.

Eneste negative var at lokalet var varmt og at man måtte gå til baren for å betale.
I disse covid tider burde man kommet med terminal til bordet.

Takk, 2512henning

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Rent, pent og delkat.

Behagelig og god atmosfære.

De ansatte er profesjonell, behagelig og hyggelig.

God mat og bra utvalg.

Frister til gjentakelse.

Takk, VentureVixenC
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Ofte når en spiser ute ankommer maten bordet i beste fall lunken. Det er ikke tilfellet om man bestiller ovnsbakt kveite på Soprano. Tyggemotstand i poteter og grønnsaker og brennheit kveite i smakfull hvilløkssaus.

Takk, jantesays
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom på en kveld hvor det var fult hus og kø utenfor. Når det ble vår tur fikk vi tildelt bord av smilende kelner. Vi fikk raskt drikke og levert bestilling. Selv med fullt hus, kom maten raskt på bordet, og var meget god. Lammecarré, indrefilet, pizza og hamburger var meget godt. Lammecarrén var som smør. Høflige og oppmerksomme kelnere underveis i måltidet. Kommer vi tilbake til Sandnessjøen er det hit vi går for å spise.

Takk, 622lailaj
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var et par som hadde grillet lammekarre og en rett som besto av både indrefilet av okse og kalve entrecôte. Begge rettene var aldeles nydelige! Alt kjøttet var veldig mørt, smakskombinasjonene var perfekte og anrettningen var veldig delikat!
Restauranten var stappfull, men kø på utsiden, men alikevel fikk vi maten raskt og servitørene var veldig hyggelige.
Kommer absolutt tilbake om vi er i Sandnessjøen igjen.

Takk, theresea82

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!