“Tid for Italia”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Etter 5 dager med fisk ble valget enkelt. Nr 2 i Sandnessjøen var valget enkelt. Nydelig mat, god service, korrekt temperatur på vinen. Takk.

Takk, Trond P

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service- anbefales vi spiste nydelig pizza og Club candvich i går- vi ble så fornøyd at lunsjen ble lagt her også- tiramisu til dessert- himmelsk

Takk, MaritHelen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott sted som ligger sentralt.
Bra meny - vi fikk begge nydelig mat.

Eneste negative var at lokalet var varmt og at man måtte gå til baren for å betale.
I disse covid tider burde man kommet med terminal til bordet.

Takk, 2512henning
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Rent, pent og delkat.

Behagelig og god atmosfære.

De ansatte er profesjonell, behagelig og hyggelig.

God mat og bra utvalg.

Frister til gjentakelse.

Takk, VentureVixenC
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Ofte når en spiser ute ankommer maten bordet i beste fall lunken. Det er ikke tilfellet om man bestiller ovnsbakt kveite på Soprano. Tyggemotstand i poteter og grønnsaker og brennheit kveite i smakfull hvilløkssaus.

Takk, jantesays

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!