“Superb matopplevelse”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og kjempeservice fra de ansatte.
Var her 2 dager på rad fordi vi var så fornøyde dag 1.
Servitøren var isærklasse.
Meget proff, og akkurat passe på.
Maten var en opplevelse, med kjempegode smaker og rause porsjoner til gode priser.

Rene trivelige lokaler.
Effektiviteten kan mange restauranter ta lærdom av.
Vi kommer garantert tilbake om vi kommer til Sandnessjøen igjen.

1  Takk, 137arveb

Anmeldt 13. august 2021

Fantastisk god mat og service! Black and White, svin og okse indrefilet med tilbehør og 3 forskjellige sauser.

Takk, lilliannygaards
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Etter 5 dager med fisk ble valget enkelt. Nr 2 i Sandnessjøen var valget enkelt. Nydelig mat, god service, korrekt temperatur på vinen. Takk.

Takk, Trond P
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service- anbefales vi spiste nydelig pizza og Club candvich i går- vi ble så fornøyd at lunsjen ble lagt her også- tiramisu til dessert- himmelsk

Takk, MaritHelen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott sted som ligger sentralt.
Bra meny - vi fikk begge nydelig mat.

Eneste negative var at lokalet var varmt og at man måtte gå til baren for å betale.
I disse covid tider burde man kommet med terminal til bordet.

Takk, 2512henning

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!