“Særdeles hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Restaurant Soprano AS

Restaurant Soprano AS
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Velkommen til «en smak av Italia» hos oss får du nydelig mat servert i en koselig og rustikk atmosfære. Velkommen skal du være!
Anmeldt 4. september 2021

Vi,2 par, droppet innom for og få oss noe og spise etter en tur på Herøy og Dønna.
Vi ble veldig godt mottatt og fikk henvist plass. Det var veldig trangt i lokalet, men etter en stund ble vi tilbudt et annet bord med god plass. Betjeningen var veldig hyggelig og maten var veldig god. Anbefaler dette stedet.

Takk, Odd J

Anmeldt 22. august 2021

Hyggelig betjening og fine lokaler. Vi spiste torsk og kveite. Maten var god men ikke en innertier. Litt lite tilbehør/grønnsaker.

Takk, Detteermittbruk
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og kjempeservice fra de ansatte.
Var her 2 dager på rad fordi vi var så fornøyde dag 1.
Servitøren var isærklasse.
Meget proff, og akkurat passe på.
Maten var en opplevelse, med kjempegode smaker og rause porsjoner til gode priser.

Rene trivelige lokaler.
Effektiviteten kan mange restauranter ta lærdom av.
Vi kommer garantert tilbake om vi kommer til Sandnessjøen igjen.

1  Takk, 137arveb
Anmeldt 13. august 2021

Fantastisk god mat og service! Black and White, svin og okse indrefilet med tilbehør og 3 forskjellige sauser.

Takk, lilliannygaards
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Etter 5 dager med fisk ble valget enkelt. Nr 2 i Sandnessjøen var valget enkelt. Nydelig mat, god service, korrekt temperatur på vinen. Takk.

Takk, Trond P

Reisende som så på Restaurant Soprano AS, så også på

Har du vært i Restaurant Soprano AS? Del dine erfaringer!