Koselig besøk på biblioteket på Kulturbadet

Anmeldt 31. mars 2019
thomaslH117QK
Sandnessjøen, Norge
Seminar

Anmeldt 31. oktober 2017
Laila Helene H

Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Vi besøkte biblioteket i kulturbadet, med vår lille sønn. De har et bredt utvalg av barnebøker meningsmåling mye litteratur for oss voksne. Jeg anbefaler en visitt, her finner du garantert en bok du vil låne, så ta turen.

Ønsker du å ta deg et bad er også svømmehallen lett tilgjengelig, eventuelt kinoen, så her sår det ikke på mulighetene!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, thomaslH117QK
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

Kulturbadet er en perle i Sandnessjøen med bibliotek, utstillingsrom (kunst), svømmehall med eget varmebasseng, barnebasseng, boblebad og badstue, kinolokale med det nyeste nye i lydeffekter og kultursal (storsalen). Det er gjennomgang mellom Kulturbadet og Scandic hotell. Kulturbadet ble åpnet for to år siden og har gitt byens innbyggere nye flotte opplevelser både innen kultur og sosiale sammenkomster.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Laila Helene H
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Her har man tilgang på et flott badeanlegg, kino, bibliotek og andre kulturelle begivenheter. Anbefaler et besøk når man er i Sandnessjøen.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, thomaslH117QK
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Tok turen hit en gråværsdag for å aktivisere barna, ble stående i kø da det ikke var garderobeskap ledig. Det løste seg ganske raskt, allikevel burde de hatt en kø ordning ved slike tilfeller da det raskt ble dårlig stemning og krangel om hvem som hadde ventet lengst. Fine garderober, ett plaskebasseng, ett terapibasseng, ett svømmebasseng, boblebad og en badstue som ikke var særlig varm. Alt i alt en helt grei opplevelse, som sikkert hadde vært bedre om det ikke var så fullt.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, bj_rnmariusm
Trine V, Kundeansvarlig på Kulturbadet Sandnessjøen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2017

Hei Bjørn Marius,
takk for din tilbakemelding!
Du har helt rett, det var veldig fullt i badet da du var her, faktisk satte vi besøksrekord i juli! -og det lærte oss at vi må ha et system på plass for slike dager, som du sier :) Vi håper du besøker oss igjen!

Anmeldt 2. november 2016

Perfekt kombinasjon mellom badeland & Kino, Bibliotek & Turistkontor. God service og alltid smilende stab!

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, vladsona