Kul bru!

En kul og annerledes bru som ser ut til å ende rett i havet. Fantastisk innkjøring til Sandnessjøen.

Anmeldt 21. juli 2020
Tommy I
Tromsø, Norge
Tur

Fint før dem som liker å fiske . Å bare slappe litt av kort vei til Sandnessjøen om man skulle... les mer

Anmeldt 12. april 2020
Runil
Buskerud, Norge

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Jeg kjørte over denne flotte bruen i dag. Den er vakkert designet og utsikten er vakker. Vi hadde 15 s vind, men merket det ikke på vei over.?

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 966kari_
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Helgelandsbrua kjører en over like før en kommer inn til Sandnessjøen nordfra. Den er imponerende å se på, den er 1065 lang og krysser Leirfjorden. Det er rasteplass på begge sider av brua og jeg anbefaler å stoppe å se på brua og den flotte naturen rundt.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Når du kommer fra innlandet og skal ut på kystriksveien, må du passere Helgelandsbrua før du ankommer Sandnessjøen. Jeg garanterer deg et nydelig skue uansett hvordan været er. Selve brua er fantastisk konstruert og du får et vakkert utsyn både over fjord og fjell. Rett fram og til venstre ligger den vakre fjellkjeden «De syv søstre», og til høyre kan du nyte synet av «Dønnamannen» samt litt av den vakre skjærgården vi har her på Helgeland. Et besøk på disse kanter er vel verdt å ta!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Laila Helene H
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Dette er en flott bru som er inngangen til Helgeland .

Utsikten mot fjellkjeden de syvsøstre slår deg rett i ansiktet da man kjører over broen når man kommer fra Mosjøen.

Er du glad i å fotografere så er dette riktig spot!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, thomaslH117QK
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Dette er en flott bru som er verd en stopp. Det er muligheter for å stoppe og kjøre av på begge sider.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, mortenn738