Tur

Fint før dem som liker å fiske . Å bare slappe litt av kort vei til Sandnessjøen om man skulle... les mer

Anmeldt 12. april 2020
Runil
Buskerud, Norge
Vakker på avstand

Helgelandsbrua passerer du med buss, bil eller sykkel, og det trengs ingen ekstra tid for å bese... les mer

Anmeldt 20. august 2019
Morten H
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Fint før dem som liker å fiske . Å bare slappe litt av kort vei til Sandnessjøen om man skulle trenge noe

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Runil
Anmeldt 20. august 2019

Helgelandsbrua passerer du med buss, bil eller sykkel, og det trengs ingen ekstra tid for å bese stedet.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Morten H
Anmeldt 26. juli 2019

Ei fantastisk fin bro som ruver over sjøen. Den er stor, høy majestetisk. En fantastisk inngangsdør til Sandnessjøen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vakker bro som binder Alstenøya til fastlandet. Nydelig linseobjekt. En kan stoppe på begge sider av broen for å ta bilder eller bare nyte synet av vakker arkitektur.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Helenjohansen
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Jeg kjørte over denne flotte bruen i dag. Den er vakkert designet og utsikten er vakker. Vi hadde 15 s vind, men merket det ikke på vei over.?

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 966kari_