Veldig bra

Anmeldt 4. juni 2019
lidvara2018
Bjorli, Norge

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en veldig hyggelig overraskelse. Flott museum med mye lokal historie og og mye polar historie. Dette var et flott sted å tilbringe ettermiddagen.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, beatev115
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestilt omvisning på museet, (ca. 30 stk,) vært mottekne av geiden og fekk ei fantastisk omvisning. Kvelden vart avslutta med eit fantastisk måltid kvit bacalao. Noko som kan anbefalast, og som er ein spesialitet på museet. Eit opplegg som passer for mellomstore grupper.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, lidvara2018
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi har vore her i mange ulike samanhengar: bryllup, barnedåp, kollegafest, bursdagsfeiring. Og sjølvsagt på søndagstur i innever. Her er det alltid mykje å sjå, og mykje å lære. Ragnar Thorset sine ekspedisjonar har fått god plass i den seinare tid.
På ein "vanleg" dag kan du kjøpe is, vafler og kaffi.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, annw77
Anmeldt 4. mars 2017

Kveldstur til Ishavsmuseet. Vi var 28 karar som fekk fantastisk omvisning på museet. Her er samla mykje historie om Ishavslivet til fangstfolka opp gjennom tida. Etter omvisninga hadde vi bestilt mat. Då fekk vi servett "kvit bacalao" og den smakte. En tur som absolutt kan anbefalast. Både i små og store grupper.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Lidvar A
Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Hadde besøk av venner,tok dei med på Ishavsmuseet.Der er mykje å sjå og lære om Ishavsfisket i gamle dager
Alt i fra harpuner,isbjørn ,sel,hakapiker,gamle støvler,bilder fra ishavet og den gamle ishavsskuta er der å sjå.
Det er lærerikt og en opplevelse bakover i tid.Vert eit besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, BeatheF