“Super service og god mat!”

Maria's Restaurant and Pizzabar
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Volda
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Super service og god mat! Veldig hyggelig plass. Vi spiste biffsnadder og kyllingsnadder med hvitløksdressing, smakte skikkelig godt!

Takk, KristinogSverre

Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Spiste der 4 av 5 dager og maten var fantastisk.
Gjestfri og hyggelig personale som gjorde at man ville tilbake dit.

Dato for besøk: november 2019
Takk, hvalberg
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

God mat og grei plassering som et alternativ for mat underveis. Kjapp og god service. Anbefales gjerne.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Per Egil R
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

God mat,hyggelig service.Kan anbefale pizzakebab,den spiste vi sist.Smaker godt men mangler litt mer kebab på pizzaen.
Koselig plass og barnevennlig.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Companion774805
Anmeldt 7. august 2019

Marias er ein koseleg familierestaurant i Volda sentrum i andre etasje med grei tilkomst for rørslehemma. Betjeninga helsar deg velkommen i det du kjem inn døra, og om restauranten er full, noko den lett kan vere, er personalet løysingsorienterte og serviceinnstilte i høve til å skaffe deg eit bord eller til å ta plass ved baren medan du ventar.
Menyen er variert mellom kjøtt- og fiskeretter, pizza, pasta, eigen barnemeny samt drikkemeny. Vi har ofte ete pizza her, og utvalet og kvaliteten er svært god, synest vi. Etter å ha prøvd ulike rettar frå den øvrige menyen har vi ein tendens til å vende tilbake til biffen med den særs smakfulle gorgonzolasausen. Saman med fløtepoteter eller anna tilbehør etter eige ynskje, er dette eit hærleg måltid vi har hatt glede av mange gonger. Sjølv om restauranten er full er ventetida ikkje så verst, og drikke kjem raskt saman med apetizers som kvitløksbrød e.l.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, bjornbreivik

Reisende som så på Maria's Restaurant and Pizzabar, så også på

Volda, Møre og Romsdal
Volda, Møre og Romsdal

Har du vært i Maria's Restaurant and Pizzabar? Del dine erfaringer!