“Pretty good pasta. ”

Maria's Restaurant and Pizzabar
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Volda
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Over middels god restaurant-pasta. Sannsynligvis Voldas beste restaurant. Hakket dyrere enn My Kitchen, men generelt høyere standard på alt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, krist_rnh2019

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Super service og god mat! Veldig hyggelig plass. Vi spiste biffsnadder og kyllingsnadder med hvitløksdressing, smakte skikkelig godt!

Takk, KristinogSverre
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Spiste der 4 av 5 dager og maten var fantastisk.
Gjestfri og hyggelig personale som gjorde at man ville tilbake dit.

Dato for besøk: november 2019
Takk, hvalberg
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

God mat og grei plassering som et alternativ for mat underveis. Kjapp og god service. Anbefales gjerne.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Per Egil R
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

God mat,hyggelig service.Kan anbefale pizzakebab,den spiste vi sist.Smaker godt men mangler litt mer kebab på pizzaen.
Koselig plass og barnevennlig.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Companion774805

Reisende som så på Maria's Restaurant and Pizzabar, så også på

Volda, Møre og Romsdal
Volda, Møre og Romsdal

Har du vært i Maria's Restaurant and Pizzabar? Del dine erfaringer!