“Helt grei restaurant i Volda sentrum på Sunnmøre ”

Maria's Restaurant and Pizzabar
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Volda
Prisklasse: kr 30 - kr 329
Anmeldt 13. juni 2023 via mobile enheter

Et helt greit spisested midt i Volda på Søre Sunnmøre. Greie priser og god mat. Fin utsikt mot fjorden utenfor. Utmerkete parkeringsmuligheter like utenfor restauranten

Dato for besøk: september 2022
Takk, jejoerst

Anmeldt 25. februar 2023 via mobile enheter

Bestilte biff con bernaise. Skulle være en rett med biff, bernaise, stekt løk og stekte grønnsaker. Biffen var ok. Løken var ganske rå. Under halvparten av grønnsakene var stekt. Resten var kokt. Grønnsakene som var «stekt» var rå, hadde såvidt fått ett svimerke og det var alt. Prøvde å si fra, fikk ikke særlig service tilbake. Vil ikke si det var verdt 329kr. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, tle00
Anmeldt 27. september 2022 via mobile enheter

Trivelig restaurant i andre etasje i Volda sentrum. Stor meny med greie priser. Stort utvalg og moderat prisnivå. Maten vi fikk var god, og servicen var helt OK. Stedet er helt tydelig populært, var nesten fullt da vi var der. Det var helt åpenbart at Volda er en utpreget studentby da vi så rundt oss i restauranten. Mange unge mennesker til stede, i klart flertall blant gjestene, og særlig mange unge kvinner i mindre grupper. Så ut som typiske studenter. Et populært sted blant Voldas mange studenter, vi jeg anta. Vi hadde en fin fjordutsikt både mot ferjekaia og tettstedet (Folkestad?) på den andre sida av fjorden. Det var også en liten uteservering tilhørende restauranten. Den kan trygt anbefales for en matstopp i Volda sentrum

Dato for besøk: september 2022
Takk, jejoerst
Anmeldt 29. juli 2021

Kjempe god pasta, veldig stort utvalg i menyen, hyggelig betjening og god stemning. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Sylvia M
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Over middels god restaurant-pasta. Sannsynligvis Voldas beste restaurant. Hakket dyrere enn My Kitchen, men generelt høyere standard på alt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, krist_rnh2019

Reisende som så på Maria's Restaurant and Pizzabar, så også på

Volda, Møre og Romsdal
Volda, Møre og Romsdal

Har du vært i Maria's Restaurant and Pizzabar? Del dine erfaringer!