“Ekte gresk i Volda”
Anmeldelse av Georgios Kjellar

Georgios Kjellar
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Volda
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig middag her på Georgios Kjellar. Startet med gresk salat med tzaziki og diverse. Deretter mossaka, stifado + grillet kylling og mere. Veldig god mat og en rimelig pris! Anbefales.

Takk, audunterjes

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Litt bortgjemt sted mitt i Volda. Passelig kaotisk inne i kjelleren, men veldig god gresk tradisjonsmat.
Hyggelig eier, som stadig vekk kommer og prater om maten sin og mye annet.

2  Takk, Goodgiro99
Anmeldt 9. august 2018

Etter en del dager på norgesferie med tradisjonell norsk mat, fristet det med en gresk middag. Litt vanskelig å finne inngangen til restauranten. Men vi ble møtt av en hyggelig kreter. Vi spiste mousaka og stifado som smakte like bra som det vi har opplevd før på Kreta. Et hyggelig og godt måltid.

Takk, Rune Mork B
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Svært god mat. Fantastisk smakfull og mør Stifado. Autentisk gresk salat, med den beste Tzatzikien vi har smakt. Eigaren viser skikkelig kjærlighet til matlaginga si. Anbefales!

Takk, Bjørn K
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom uanmeldt med ei større gruppe, og hadde ei flott feiring med god mat. Mange rundt bordet har reist mykje i Hellas, og her fikk vi lave skuldrar, god mat og feriekjensle. Servicen er uformell og god. Maten er laga frå grunnen, og eit slikt handverk forventar ein ikkje på ferie på Vestlandet i denne prisklassa. Vi spiste klassisk greske rettar. Restauranten ber ein melde ifrå om før større grupper kjem. Vel verdt eit besøk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ingeborgu1977

Reisende som så på Georgios Kjellar, så også på

Volda, Møre og Romsdal
Volda, Møre og Romsdal

Har du vært i Georgios Kjellar? Del dine erfaringer!