“Elsker My Kitchen”
Anmeldelse av My Kitchen

My Kitchen
Vurdert som nr. 4 av 10 Restauranter i Volda
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Kom til volda i fjor, og dette var første restauranten eg besøkte, maten var så god og de som eier det og jobber der er så snille at det bare er det koseligste stedet å være, det må prøves ut!

Dato for besøk: september 2020
Takk, reginehellam2020

Anmeldt 22. august 2020

Alltid strålende service hos My Kitchen. Har flere ganger bestilt sushi og aldri blitt skuffet. De lager det du måtte ønske av variasjon, bare å be om det du måtte ønske. Ferske råvarer, god laks og pent dandert.

Dato for besøk: august 2020
Takk, elisehW1272PI
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Etter å ha lest anmeldelser her på Tripadviser hadde vi høye forventninger, og så derfor gjennom fingrene at skoene hang igjen i kliss på gulvet. Det tok lang tid før vi fikk bestilt, og vi fikk derfor tid til å studere omgivelsene. Det var skuffende renhold med skitt og støv i vinduskarmer, og klissete bord. Da vi reiste oss etter en stund for å gå da ingen tok i mot bestilling kom det en fort og tok i mot ordren vår. Bestikket kom på bordet, rullet inn i skitne servietter. Servitør ble gjort oppmerksom på det, ogkom straks med nye. Svinekjøtt i sursøt saus var skuffende, små og fettete kjøttbiter som var lagt i dårlig sursøt saus med lite grønnsaker. Andre retten var kylling i thaiwok, helt ok på smak, men alt det andre gjorde sitt til at hele matopplevelsen var ødelagt. Det føltes ut som et uhygenisk kjøkken

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, bethmobil
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God utsikt og helt nede ved vannet. Ikke la deg lure av lokalet, her er det veldig hyggelig betjening og god mat.

1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 27. juli 2020

Lokalet i denne restauranten er ikke superkoselig, men det tas igjen av utrolig hyggelige eiere! Vi ble smilende ønsket velkommen av en ung servitør og en voksen dame, sim vi forsto var eier og kokk. Vi bestilte pekingsuppe og kyllingsuppe til forrett. Pekingsuppen var helt perfekt, dessverre var kyllingsuppe noe tam. Hovedrettene var utrolig vellykkede. Jeg bestilte PAD thai delux og mannen spiste svinekjøtt si chuan. Til dessert stekt banan med is. Vi var veldig fornøyde og mette. Dette er bra mat tatt i betraktning at det er en liten familiedrevet restaurant i en liten by.

Takk, Andrine70

Reisende som så på My Kitchen, så også på

Volda, Møre og Romsdal
Volda, Møre og Romsdal

Har du vært i My Kitchen? Del dine erfaringer!