“Nydeleg oppleving”
Anmeldelse av Brør Mat Og Bryggeri

Brør Mat Og Bryggeri
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Volda
Anmeldt 31. juli 2021

Eg diggar denne restauranten.

Aldeles nydeleg oppleving. Strålande mat, nydeleg drikke, og utruleg hyggjelege brør som lager og serverer maten! Menyen er nøye gjennomtenkt og passar omtrent alle.

Takk, sondrejohanc

Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk god og delikat kortreist mat og en kjempehyggelig betjening. Her kommer vi gjerne igjen på neste stopp i Volda.

Takk, Voldavisitt
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkte smaker, kortreiste råvarer, hyggelig betjening - en flott overraskelse som blir et godt sommerminne. Brør anbefales!

Takk, Y1336LAagnesl
Anmeldt 9. juli 2021

Koselege lokale og veldig hyggelege folk. Sjukt god kortreist mat! Anbefala blåskjellsuppe, breiflabb og rabarbradessert

Takk, pilskogv
Anmeldt 22. september 2021

Dato for besøk: september 2021

Reisende som så på Brør Mat Og Bryggeri, så også på

Har du vært i Brør Mat Og Bryggeri? Del dine erfaringer!