“Deilig opplevelse”
Anmeldelse av Brør Mat Og Bryggeri

Brør Mat Og Bryggeri
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Volda
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig fin restaurant med velsmakende og pynt mat! God og rask service. Både maten og cocktailer var nydelige godt. Vi kommer sikkert tilbake :)

1  Takk, Y7214SVsergiog

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Topp matopplevelse på Brør! Menyen er kort, men utsøkt. Vi prøvde dei tre forrettane, alle var topp. Super lysing til hovedrett, og ein vidunderleg rabarbradessert. Gode vinval, knall Tokayer til desserten. Anbefalt på det sterkaste! Og heimebrygga øl av klasse!

Takk, Sveinung K
Anmeldt 31. juli 2021

Eg diggar denne restauranten.

Aldeles nydeleg oppleving. Strålande mat, nydeleg drikke, og utruleg hyggjelege brør som lager og serverer maten! Menyen er nøye gjennomtenkt og passar omtrent alle.

Takk, sondrejohanc
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk god og delikat kortreist mat og en kjempehyggelig betjening. Her kommer vi gjerne igjen på neste stopp i Volda.

Takk, Voldavisitt
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkte smaker, kortreiste råvarer, hyggelig betjening - en flott overraskelse som blir et godt sommerminne. Brør anbefales!

Takk, Y1336LAagnesl

Reisende som så på Brør Mat Og Bryggeri, så også på

Har du vært i Brør Mat Og Bryggeri? Del dine erfaringer!