Turid1970
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Lisbeth Bergersen, EierFruenes B&B, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. juli 2023
Tusen takk for tilbakemelding, Turid! Kaffen er klar når du kommer tilbake!
The lobby
31.2 km fra Fruenes B&B
Restaurant
Se flere hoteller i Volda
Anmeldt 9. juni 2023

Et ypperlig sted å overnatte i sentrum av Volda. Fruene er veldig hyggelig og imøtekommende, yter topp service. Veldig god seng, og deilige tykke håndklær. Rent rom og bad, innbydende. Rommet jeg lå på var det rosa rommet, enkeltrom med stor seng og morgenkåpe på rommet. 4 rom totalt, 2 nydelige bad på deling. Veldig god frokost i kafeen nede. Jeg inviterte med meg min datter, som studerer i Volda, og servicen vi fikk under frokosten var upåklagelig. Jeg kan absolutt anbefale overnatting hos Fruene om du er i Volda.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, mtrones
Lisbeth Bergersen, Eier på Fruenes B&B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2023

Tusen takk for fin tilbakemelding, Marit! Det var så koselig å ha deg og din datter her. Skulle du være på disse kanter igjen, stikk innom for en kopp kaffe!

Anmeldt 10. juli 2023

Dato for oppholdet: juli 2023
Anmeldt 3. juli 2023

• Reisetype: Reiste alene
Lisbeth Bergersen, Eier på Fruenes B&B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2023