Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og særdeles god mat. Rolig hotell i litt "retro" stil. Volda er eit godt utgangspunkt til opplevelse eller møte med forretningsforbindelser. Hotellet ligg sentralt i Sunnmørsalpane som byr på flotte turar til høge fjell både sommar og vinter.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Roy Inge H
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i gangavstand fra Volda sentrum og med fin utsikt mot fjorden og fjella på andre siden av den. Grei møblering av rom, rent og funksjonelt, men ikke nyeste standard. God service. Enkel frukost som har det viktigste og også noe for matintolerante. Middagen kom raskt på bordet og kvaliteten var bra. Prisen på rommet er høy nok.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 553oles
Anmeldt 3. februar 2018

Ønsker meg to ting på dette hotellet. At de fjerner teppegolvet på rommene, og at de ordner det slik at en kan ha lufteglipe på vinduet uten at hele vinduet blåser opp. Det var rent og ryddig. Frokosten var bra. Ikke noe overdådig men helt grei. Alle om jobbet der var veldig hyggelige og hjelpsomme. Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Trondheimsdama
Anmeldt 1. desember 2017

Har nok en gang spist middag på Volda Turisthotell. Faktisk to ganger siden forrige anmeldelse her. Og min vurdering er fortsatt den samme: Dette er et meget bra spisested. (NB: Anmelder restauranten her, ikke hele hotellet.) Restauranten på Volda turisthotell holder en stødig høy standard. På mitt nest siste besøk spiste jeg breiflabb. Tross mange gjester i restauranten denne kvelden (noe som er relativt sjelden), var maten helt topp. På mitt neste besøk var de tom for breiflabb, og da ble det laks. Men igjen - samme høye standard. Begynner å bli en vane dette: Middag på Volda turisthotell er det beste du kan få i mils omkrets.

Dato for oppholdet: november 2017
3  Takk, SveinB59
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Etter en lang biltur fra Lillestrøm på vei til Møre. Ble Volda mitt stoppested denne kvelden. Turen til Volda går igjennom noe av den flotteste naturen i Norge. Volda på denne tiden av året er en stille liten by med fjord og høye fjell på alle sider. Hotellet har nok sett bedre tider. Er ett litt slitt og gammeldags hotell. Men det var rent og pent. Spisesalen hadde veldig fin utsikt og bra utvalg til frokost.

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene