FindHotelUSD 192
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et sted som nok skulle hatt en liten oppussing. Men ser man forbi det så er det et hyggelig sted. Rommene er rene. Personalet er hyggelige og behjelpelige. Vi hadde flott utsikt. Gratis parkering. Ok frokost. De lager egg og bacon hvis du ønsker

1  Takk, beatev115
Anmeldt 18. oktober 2020

Hotellet er en liten reise tilbake i tid og er bortimot uendra siden 70-80 tallet. Brukbart vedlikeholdt, men en liten oppdatering kunne gjort susen, som feks å installere blandebatterier på badene, nye dører på rommene og nye vinduer.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Birp-Lenne
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelig personale, og med en flott bar. Frokosten var så som så, men grei nok. Biffen var nydelig.
Litt ubehagelig å stå ved inngangen på utstilling for å ta en røyk, savnet hvertfall en benk eller noe å sitte på, slik at morgenkaffen kunne nytes sammen med en røyk, og gjerne litt bort fra inngangen. Et tips å sette opp et skur på siden av inngangen kanskje? Slik at røykere ikke står rett ved inngangen der andre mennesker som ikke røyker får den i fjeset? Det klages ofte på oss røykere, derfor ønsker jo vi å ta hensyn. Men da må det legges til rette for det også. Så et skur på siden der vinduene til kjøkkenet er kunne vært en ideel plass. Ellers stortrivdes vi på dette hotellet. Hjemmekoselig, og hyggelige mennesker som jobbet der Renholdet var også bra.
Kommer mer enn gjerne tilbake.
Vært der ei natt i november og 2 netter og 2 dager i desember. Like trivelig begge ganger.
Prisene er også overkommelige

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, kennethsS533TH
Anmeldt 18. desember 2019

Volda turisthotell ligger sentralt i Volda. Maten er OK. Toalettet i resepsjonen er nyoppusset, men rommet jeg bodde på var gammelt og slitt - særlig badet. Senga var god. Betjeningen er hyggelig og hjemmekoselig.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, sveinb708
Anmeldt 19. august 2018

Dette er et hotell jeg trives på. Bor her med jevne mellomrom. Det er ikke veldig moderne her, men jeg liker atmosfæren og betjeningen er veldig hyggelige. Det er rent og maten er god. Liker meg godt her og bor alltid her om det er ledig når jeg er i Volda. Det vil jeg fortsette med.

Romtips: Rom med utsikt mot havet.
Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Thalerud