“Sjelden anledning”
Anmeldelse av Majorstuen Antikviteter

Majorstuen Antikviteter
Vurdert som nr. 1 av 2 Dessert i Skudeneshavn
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

En meget spesiell, liten kafé. Her får man kaffe og hjemmelagede vafler til en grei pris, servert av en koselig gammel, hvithåret gubbe.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Kjeros

Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Gode vafler og kaffe. Herlig atmosfære og hyggelig bevertning. Også mange fine antikviteter som en kan kjøpe.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, frewar92
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Var innom her på en kopp kaffe. Utrolig hjemmekoselig og hyggelog atmosfære. Det er også utrolig kjekt å prate med Johannes som driver stedet. Anbafales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, christianoV1556BJ
Anmeldt 9. april 2019 via mobile enheter

Min kone og jeg "datt" innom dette stedet nærmest ved en tilfeldighet. For en opplevelse! Så mye rart å se i kafeen til Johannes (88 år) og så hyggelige gjester. Menyen er veldig enkel og oversiktlig - kaffe og vafler. Er man i Skudeneshavn er man bare nødt til å ta en tur innom. Takk for et hyggelig besøk!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, HenningS595
Anmeldt 15. februar 2019

Koselig og sjarmerende plass litt utenom det vanlige midt i gamle Skudeneshavn.

Er du på dagstur i Skudeneshavn så anbefaler jeg et stopp her.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Y3430VP

Reisende som så på Majorstuen Antikviteter, så også på

Har du vært i Majorstuen Antikviteter? Del dine erfaringer!