“Julebord”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Var på julebord med en kompisgjeng. Kjempegod julemat med både ribbe og pinnekjøtt og god service

Takk, Stevenlang89
Maria B, Owner på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake til oss på Smiå.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Hadde klippfisk og kylling sandwich. Veldig høy kvalitet på maten. Generøse porsjoner og god service. Lekkert og lunt lokale. Det var nesten fullt på restauranten, allikevel kom maten fort. Et lite minus fordi rødvinen var alt for varm. Kommer til å gå her igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tor_Eivind_67
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Klippfisk og breiflabb ble en fin og svært god middag i dag.
Flott servering og behagelige miljø.
Dette må være Skudeneshavn’s beste restaurant. Gode vin anbefalinger og god desserter. Utsøkt klippfisk og breiflabb.
Desserten helt OK.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Askeland
Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Svært smakfull middag , vi valgte kalvestek og dåhjort , fint dandert og svært hyggelig servitør, men dessverre var disse rettene i de kaldeste laget

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 177marito
Anmeldt 24. januar 2018

Intim og hyggelig atmosfære, hyggelig betjening som er årvåken. Variert god mat på menyen. Man føler seg velkommen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Kjell Olav B
Maria B, Owner på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg velkommen tilbake til oss på Smiå.
Mvh Maria Bauge.

Reisende som så på Smia Bistro and Pianobar, så også på

Har du vært i Smia Bistro and Pianobar? Del dine erfaringer!