“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Smia Bistro and Pianobar

Smia Bistro and Pianobar
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Skudeneshavn
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 2. mai 2019 via mobile enheter

Vi valgte fiskesuppe som forrett og pepperbiff som hovedrett, begge falt i smak. Reine og fine lokaler, rask servering og god service frå blid og omtenksom betjening. Hyggelig atmosfære. Variert meny. Vi kjem gjerne igjen og prøver andre alternativ på menyen.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Rerrons

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten på tirsdag kveld. Kom kl 20:00 og bestilre en meget god klippfisk. Fikk servert hvitvin men savnet informasjon om type vin osv. Det samme gjaldt rødvinen. regningen kom uanmeldt til bordet da de stengte allerede kl 21:00 på tirsdagene. Hyggelig og blid betjening

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 706kyrrea
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Vi var to par som tok turen til Smia bistro denne søndagen. Forrett ble chillimarinert scampi som smakte meget godt. Til hovedrett ble pepperbiff av indrefilet med søtpotetfries valgt. Medium stekt biff ble bestilt og medium stekt biff ble servert. Veldig god biff. Dessert creme brulee var også ett godt valg. Alt i alt ett meget godt måltid. Innehaveren sørget for kjapp servering og god service. Dette er den Beste restauranten på Karmøy. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tor56Haugesund
Maria B, Owner på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på.
Ønsker dere hjertlig velkommen tilbake til oss på Smiå

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Var på julebord med en kompisgjeng. Kjempegod julemat med både ribbe og pinnekjøtt og god service

Takk, Steven L

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake til oss på Smiå.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Hadde klippfisk og kylling sandwich. Veldig høy kvalitet på maten. Generøse porsjoner og god service. Lekkert og lunt lokale. Det var nesten fullt på restauranten, allikevel kom maten fort. Et lite minus fordi rødvinen var alt for varm. Kommer til å gå her igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tor_Eivind_67

Reisende som så på Smia Bistro and Pianobar, så også på

Har du vært i Smia Bistro and Pianobar? Del dine erfaringer!