“God matopplevelse”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat! Store porsjoner, gode råvarer og mye smak. Fin atmosære. Anbefales på det sterkeste

Takk, ninni8989
Mbauge, Eier på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Tok litt over en time før maten kom. Satt ute. Grei / god mat - men over en time på vent er vel mye. Mat 4. Totalt en fiasko.
Spiste breiflabb og klippfisk. Breiflabb kom med andre poteter enn menyen viste.
Ga beskjed om manglende såpe på toalettet ved ankomst. Ikke rettet opp ved neste toalettbesøk en time senere. Dårlig smittevern i disse Coronatider.
Ingen unnskyldninger mottatt hverken for sen servering eller manglende såpe.
I tillegg klarte de å fakturere for noe annet (og dyrere) enn bestilt og levert.

Takk, Turist1e

Hei,
Først ønsker jeg å beklage så mye for at dere ikke fikk en god opplevelse hos oss på smiå.

Jeg har sjekket litt opp i bestillingen deres fra i går da d var jeg (Maria) som tok i mot matbestillingen deres.
Jeg leverte inn matbestillingen til kjøkken kl 16.54. Oppdaget at jeg hadde slått inn feil,pepperbiff i steden for breiflabb. Ordnet dette på kjøkken men glemte å fikse det regningen deres. Det er en differanse på 10kr så vi gledlig kan gjøre opp for. Ta kontakt om ønskelig.
Breiflabben ble servert med dagens potet, noe jeg har glemt og informere dere om da dere bestillte.
Dere betalte kl 18.12...
Så beklager igjen om dette var for lenge å vente...

Manglende såpe på herretoalett er sterkt beklagelig. Håndsprit var tilgjengelig både på toalett og i restaurant/bar/ute.

Igjen vi legger oss flate for dårlig opplevelse hos oss. Enda godt maten smakte

-Maria Bauge

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat i store porsjoner servert av hyggelig betjening i fine omgivelser. Full restaurant når vi var der så måtte vente en stund før vi fikk bestilt mat.
Populær restaurant så lønner seg å bestille bord.

2  Takk, RB844

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat , store porsjoner, hyggelig betjening, god atmosfære og greie priser. Anbefales. Må bestille bord.

Takk, Hilde S

Anmeldt 1. juni 2020

Lokale:
Kan sitte både ute og inne. Koselig, fredelig, rent og pent i starten av Søragadå.

Service:
Vår unge kvinnelige servitør får topp karakter. Svært hyggelig og imøtekommende.

Mat/ drikke:
God smakfull kremet fiskesuppe servert med nybakt Foccacia og smør. Kan bestilles i små eller stor porsjon. Veldig bra. Bestilte aioli til - helt ok. Ikke nødvendig.

God Sjokoladefondant m vaniljeis. Fondanten var perfekt tilberedt. Isen var god. Bringebærsaus virket ikke som hjemmelaget... Totalt sett en en god dessert.

Nydelig hjemmelaget karamellpudding servert med karamellsaus og pisket kremfløte. Anbefales på det varmeste.

KaffeLatte:
Dessverre får denne totalt stryk.
Kaffen var lunket, nesten fraværende kaffesmak og manglet steamet melk.

Men: Alt i alt anbefales dette stedet på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, tonel769

Tusen takk for en flott tilbakemelding.

Bringebær culien er hjemmelaget

Beklager at kaffelatten var lunket, det skal den selvfølgelig ikke være.

Setter stor pris på både ris og ros.
Velkommen igjen til oss på Smiå

Reisende som så på Smia Bistro and Pianobar, så også på

Har du vært i Smia Bistro and Pianobar? Del dine erfaringer!