“Nydelig mat i nydelige omgivelser ”
Anmeldelse av Smia Bistro and Pianobar

Smia Bistro and Pianobar
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Skudeneshavn
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant i flotte omgivelser. Vi har besøkt restauranten to kvelder, og har vært like fornøyde hver gang. Super scampi til forrett, indrefilet og kveite til hovedrett. Indrefileten var spesielt smakfull. Hyggelig betjening og topp service!

Takk, roaldf2017

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig plass med trivelig betjenning. Hadde servering inne og ute men maten måte spises inne. Vi spiste hhv Klippfisk og Breiflabb. Det var helt OK, bare litt preg av husmannskost nivå.

Takk, 714kjetilj
Maria B, Owner på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig vertskap og god mat. Vi hadde Fiskesuppe og Scampi til forrett, og Breiflabb og Klippfisk til hovedrett. Anbefales.

Takk, GeirW_13
Maria B, Owner på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Tusen takk for flotte ord

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Det eneste som var godt var brødet og vinen.
Forretten var tre ihjelkokte scampi med masse dvask salat.
Hovedrett...jeg mener, hvem serverer breiflabb med brun saus??? Håpløst....

Dette stedet har monopol i Skudenesnavn. Så hvorfor anstrenge seg?

Takk, Pellemat
Maria B, Owner på Smia Bistro and Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Oioioi, dette var ikke en hyggelig lesning,
Jeg er veldig lei meg for at dere fikk en såpass dårlig opplevelse hos oss.
Scampien skal selvfølgelig ikke serveres overstekt på en dvask salat.
Breiflabben serverer vi med en morkelsaus som er en fløtesaus som ja har en brun farge.

Hadde jeg fått beskjed så skulle jeg ha fikset en annen saus til deg. Men dessverre har jeg ikke fått noen beskjed om din missnøye.
Jeg skal ta dette med meg videre, også til de andre som var på jobb.

Jeg beklager på det sterkeste.

-Maria

Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig å sitte i solveggen med et glass hvitvin på en dag hvor sola hadde vært fraværende lenge. Dessverre var vinen lunken, men hva gjør vel det i den store sammenhengen? Det var god vin, den tålte feiltempreringen (så vidt). Det neste glasset var duggfriskt, på forespørsel. Maken drakk lokalt øl, og vi begge spiste breiflabb. Helt nydelig.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 403hannes

Tusen takk for flott tilbakemelding beklager lunken vin, godt det neste glasset ble servert bedre

Reisende som så på Smia Bistro and Pianobar, så også på

Har du vært i Smia Bistro and Pianobar? Del dine erfaringer!