“Pizza og reker”

Lanternen Kro & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 5 Restauranter i Skudeneshavn
Beskrivelse: Sentralt på Torget i Skudeneshavn. Med sjøen og havnen som nærmeste nabo, ligger sjøhuset som inneholder kro/pub og en uterestaurant med sjø under stolen. I andreetasje finner du hovedlokalet som er ideelt for kombinasjonsbruk til bespisning og kurs/møte. Overhead og flip-over har vi på huset. Vi har god erfaring med store arrangementer, og lokale samarbeidspartnere gjør at større arrangementer kan gjennomføres lokalt. Vi ønsker dere velkommen til idylliske Skudeneshavn!
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig lokale og nydelig mat. Uterestauranten er i en egen klasse der den ligger ut i havnebassenget

Dato for besøk: mai 2019
Takk, JohannesS532

Anmeldt 27. april 2019

Ønsket å spise fiskemiddag her under vårt besøk i Skudeneshavn. Bestilte breiflabb, men det hadde de ikke. Mindre forståelig at de heller ikke kunne servere fiskesuppe. Det endte med bestilling av halvlitere med øl. Det ble servert mindre glass uten noen unnskyldning. Det var et større arrangement i andre etasje og personalet virket stresset. Men beliggenheten på brygga var super og kan ikke tas fra dem. Den reddet to stjerner fra vår side

Dato for besøk: april 2019
Takk, Norwegian_couple4
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Familie på tre voksne og et barn vi skulle spise middag. To hamburgere en biff og en biffsnadder. Det tok 40 min å få maten, vi var alene i lokalet. Burgerene er av typen «karbonader fra fryseren». Biffen skulle være medium den var helt tørrstekt. Biffsnadder var OK. Høye priser med tanke på kvalitet. Hadde denne plassen senket prisene og promotert seg som en snack bar, hadde maten nesten vert OK. Spesielt med tanke på at det finnes spisesteder rett i nærheten med suveren mat i samme prisklasse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tor_Eivind_67
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Her får man alltid god mat. Rent og pent. Greit innemiljø. Veldig koselig uteområde med glassvegger som sperrer litt for vind. Flott utsikt i havneområdet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, LilleNille
Anmeldt 21. august 2017

Finn uteservering med flott utsikt mot havnen. Maten er helt grei. God pizza og flink med fisk. De klassiske middagsrettene miner litt om maten til bestemor.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Y3430VP

Reisende som så på Lanternen Kro & Restaurant, så også på

Skudeneshavn, Karmøy

Har du vært i Lanternen Kro & Restaurant? Del dine erfaringer!