“God mat”

Lanternen Kro & Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 6 Restauranter i Skudeneshavn
Beskrivelse: Sentralt på Torget i Skudeneshavn. Med sjøen og havnen som nærmeste nabo, ligger sjøhuset som inneholder kro/pub og en uterestaurant med sjø under stolen. I andreetasje finner du hovedlokalet som er ideelt for kombinasjonsbruk til bespisning og kurs/møte. Overhead og flip-over har vi på huset. Vi har god erfaring med store arrangementer, og lokale samarbeidspartnere gjør at større arrangementer kan gjennomføres lokalt. Vi ønsker dere velkommen til idylliske Skudeneshavn!
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Gode påsmurte rundstykker med sprøe grønnsaker og ferskt pålegg og god eplekake. Masse folk da vi var der, men ble raskt betjent av en meget effektiv ansatt.

2  Takk, RB844

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Ukoselig og utrivelig ekspedering.
Nedslitt og utrivelig interiør
Maten er grei, men dyr i forhold til hva man får.

Takk, osandersen
Anmeldt 1. juni 2020

Dette stedet er nedslitt og lukter gammel røyk. Vi snudde i døren.
Synd - for beliggenheten er enestående helt i sjøkanten.
Enormt potensiale. Kunne blitt det beste stedet i Skudeneshavn med fornying og oppussing. Men inntil videre: Nei takk!!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, tonel769
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig lokale og nydelig mat. Uterestauranten er i en egen klasse der den ligger ut i havnebassenget

Dato for besøk: mai 2019
Takk, JohannesS532
Anmeldt 27. april 2019

Ønsket å spise fiskemiddag her under vårt besøk i Skudeneshavn. Bestilte breiflabb, men det hadde de ikke. Mindre forståelig at de heller ikke kunne servere fiskesuppe. Det endte med bestilling av halvlitere med øl. Det ble servert mindre glass uten noen unnskyldning. Det var et større arrangement i andre etasje og personalet virket stresset. Men beliggenheten på brygga var super og kan ikke tas fra dem. Den reddet to stjerner fra vår side

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Norwegian_couple4

Reisende som så på Lanternen Kro & Restaurant, så også på

Har du vært i Lanternen Kro & Restaurant? Del dine erfaringer!