eDreams
Agoda.comUSD 140
FindHotel
Etrip
Anmeldt 8. juli 2017

Ble først litt skeptisk når jeg så plassen og tenkte virkelig, skal vi bo her? Vi fikk sjekket inn og ble tildelt ned 1, stor fin hytte med 2 soverom. Hytta ligger litt dumt til hvis man har mye tung bagasje, da man ikke får parkert helt inntil. Vi hadde problemer med DVD spilleren på hytta, men de jobbet iherdig for å fikse problemet. Personalet og eieren er hyggelige mennesker som gjør sitt for at du skal trives.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 990bjorna
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Vi bestilte hytte på sparket, og fikk hytte nr 3. Hytten var stor og forholdsvis nyoppusset. Det var en stor og fin terrasse og en stor gang før du kom inn i stuen. Eier var imøtekommende og fikset opp i lyspærer og lignende med en gang. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Hcjekk
Anmeldt 13. september 2016

Etter en lang kjøretur var det godt å komme til Skudenes Camping.Fine og rene hytter,med det man trenger av bekvemligheter.Dette året har vi bodd der 2 ganger .
Kommer til å bo der en gang til i 2016.

Romtips: Stille og rolig-Alle hytter er bra.
Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jan H
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

To netter i telt på Skudenes Camping i forbindelse med hundeutstillingen. Campingen har de fasiliteter man kan forvente, men er bedre tilpasset campingvogner enn telt. Helt fint for en natt eller to. Toalett fasiliteter er bra og rene. Tilgang på strøm.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, oyvjo
Anmeldt 29. august 2015

Flott plass, god service - godt utstyrte hytter! Vi bodde to netter i nr. 4 (den som er nærmest på bildet) og koste oss til tross for at været ikke var det beste! Vi fikk lov å ha med hund, takk! :) Fine utearealer, utepeis og store terrasser!

Romtips: Vi bodde i nr. 4 - stor hytte, flott terrasse og handicapvennlig!
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, VikingEva