“Suverent”
Anmeldelse av Restaurant Grøningen

Restaurant Grøningen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kvitsøy
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi var 23 stk, 4 med matallergi. Dette taklet de i alle ledd suverent. Alle fikk mat som smakte og var delikat anrettet. Vi hadde en serviceminded kelner som også fortalte historien om bygget. Alt i alt var dette topp. Derfor gir hele gjengen Max poengsum! Takk for oss og takk for maten!

Takk, Åsne Vit L
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Endelig! Resturant på Kvitsøy! I tillegg var maten fantastisk, og skikkelig serviceminded personale. Koselig lokale

Takk, 674alfr
Anmeldt 3 dager siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Har du vært i Restaurant Grøningen? Del dine erfaringer!