“Veldig bra mat”
Anmeldelse av Crabster

Crabster
Vurdert som nr. 1 av 94 Restauranter i Progreso
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Tunfisk tartar var veldig god. Alene verdt ett besøk. Veldig mye mat, fikk det som forrett og hadde vært full middag hadde jeg spist opp. Sea bass var bra. Gode smaker. Men ikke en rett jeg husker. Prøvde to hvitvin i glass, begge kjedelige. Men tunfisken gjør at hit vil jeg tilbake.

Takk, 58hansf

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 3. juli 2022 via mobile enheter

Anmeldt 5. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Crabster, så også på

Har du vært i Crabster? Del dine erfaringer!