“Veldig bra mat”

Crabster
Vurdert som nr. 5 av 117 Restauranter i Progreso
Prisklasse: kr 1 005 - kr 3 861
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Tunfisk tartar var veldig god. Alene verdt ett besøk. Veldig mye mat, fikk det som forrett og hadde vært full middag hadde jeg spist opp. Sea bass var bra. Gode smaker. Men ikke en rett jeg husker. Prøvde to hvitvin i glass, begge kjedelige. Men tunfisken gjør at hit vil jeg tilbake.

Takk, 58hansf

Dato for besøk: februar 2023
    • Atmosfære
Anmeldt 22. november 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2023

Reisende som så på Crabster, så også på

Har du vært i Crabster? Del dine erfaringer!