49 personer ser på dette hotellet
Etrip
ZenHotels.comUSD 1 644
Trip.comUSD 1 457
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Etter elleve dager på paradisiske Sun Island sitter hele familien igjen med hundrevis av veldig gode ferieminner som vi nok aldri vil glemme! Med forhåndsbetalt all inclusive var det flott å kunne spise og drikke godt alle dagene uten å måtte betale ekstra for det vi trengte eller ønsket oss (til en altfor høy pris). Med på kjøpet fulgte da også mange aktivitetstilbud som for eksempel tennis, dart, treningsrom, bordtennis og badminton. Det var nydelig å kunne nyte livet med kvalitetstid mellom palmer og korallrev i varmt hav og på hvite strender. Også å sykle rundt på øyen (på gamle sykler som måtte leies for relativt mye penger), få servert fint tilberedet og velsmakende mat tre ganger per dag i den gigantiske Maaniya Restaurant (visstnok Asias største) som hadde veldig variert meny, og - ikke minst - dra på organisert fisketur en kveld! Bassenget med sin nedfelte poolbar og solsenger rundt, ble selvsagt populært for både små og store. Hit kommer vi veldig gjerne tilbake, altså!

Jeg vil spesielt trekke frem det hyggelige, høflige og serviceinnstilte personalet på øyen som veldig positivt - og som helt avgjørende for den gode totalopplevelsen! En spesiell varm og hjertelig takk til vår faste kelner Maumoon som gjorde sterkt inntrykk på både oss voksne og barna våre med sin ydmyke, tålmodige og profesjonelle væremåte. Det er veldig mange flinke og trivelige personer som jobber på Sun Island. Alle kan ikke nevnes med navn her, men den vennlige bassengmannen Shameem og den smilende kokken Saravanan bør nevnes :). Romservicen var også super, og det viste seg helt unødvendig å ta med egne badehandduker. Maldivene anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, FrodeS104
Sun-Island-Resort, Manager på Sun Island Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Dear FrodeS104,

Greetings from Sun Island Resort, Maldives!

Thank you for choosing our resort as your holiday destination and for recognizing the efforts of our team. We are delighted to share your kind words of our team, who will feel proud and further encouraged. You can always be assured of a warm welcome whenever you wish to return to stay at Sun Island Resort.

Thank you for your review and we hope to have you with us again on your next visit to Maldives.

Best regards,
Management

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi reiste hit på bryllupsreise og har ikke angret. Ja, man må regne med å betale litt mer, men Sun Island er relativt rimelig til å være Maldivene. Vi sparte dessuten penger på å dra om sommeren som er regntid, men vi hadde kun to hele dager med regn på to uker. Ellers regnet det mest om kvelden og natta.
Jeg kan anbefale halvpensjon. Vi fikk deilig frokost og middagsbuffé med et godt utvalg av glutenfri indisk mat, men trengte litt variasjon til lunsj.
Vi tok en utflukt med seiling og snorkling som jeg kan anbefale på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, glbtr
Sun-Island-Resort, Manager på Sun Island Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Dear glbtr,

Greetings from Sun Island Resort, Maldives!

Best regards,
Management

Anmeldt 24. november 2017

Flott sted. Bungalowene var store, vi trivdes på en på stranda. Strendene og vannet var fantastisk. Service og renhold var veldig bra. Imponert over nye og varierte retter/smaker ved buffeten hver dag, masse godt å velge i. Mye frukt, salater, dessserter osv. Deilig spa. Hadde valgt alt dette om igjen. Vi hadde all inklusiv.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, 749elinr
Sun-Island-Resort, Manager på Sun Island Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2017

Thank you for the great review!

We are happy that you enjoyed your holiday in the Maldives and are looking forward to see you again.

Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

14dagwr i paradis.... En fantastisk flott øy, perfekt for par, ikke så fin med småbarn. Bevertning og service er av ypperste klasse. Mange sier det er dyrt der, men i forhold til norske utelivspriser, er det ca. 60%. Snorkling og dykkings mulightene er også flotte.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, 684geirt
Sun-Island-Resort, Manager på Sun Island Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2017

Greetings from Sun Island Resort & Spa!

Anmeldt 15. februar 2017

Vi feiret nyttår på Sun Island på Maldivene. Vi bodde i en watervilla og var kjempefornøyde med beliggenheten. Det er fantastiske strender og et deilig varmt vann. Vi var stort sett fornøyd med oppholdet, men det som trekker ned noe av inntrykket var priser både på mat, drikke og utflukter. Vi hadde halvpensjon, dvs frokost og middag og spiste på den samme restauranten hele tiden. Vår lunsj første dagen var en vanlig pinup iskrem til hele 80 kr. pr. stk. Det samme kostet en 0,33 Heiniken ølboks!!
Alt utenom halvpensjonen var veldig dyrt og utfluktende var så dyre at de droppet vi rette og slett...Sitter igjen med et gjennomsnittlig inntrykk, nå noen uker etter at vi kom hjem.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, 754gunnars