Noku Maldives
USD 1 148
  • Svømmebasseng
Velaa Private Island(Velaa Island)
USD 11 868
USD 2 248
  • Frokost inkludert
Cheval Blanc Randheli(Randheli Island)
USD 2 107
Besparingsvarsel! 49 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 49 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 4 123 per natt.

Kuredu Island Resort & Spa(Kuredu)
Agoda.com
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 49 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 49 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 304 per natt.

Hurawalhi Island Resort(Hurawalhi)
USD 1 717
USD 1 670
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 665 per natt.

Komandoo Maldives Island Resort(Komandoo)
USD 1 152
Agoda.com
Besparingsvarsel! 37 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 37 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 600 per natt.

Fushifaru Maldives(Lhaviyani Atoll)
USD 1 342
  • Frokost inkludert
Palm Beach Island Resort & Spa(Madhiriguraidhoo Island)
  • Ved stranden
USD 2 035
Orbitz.com
Besparingsvarsel! 50 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 50 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 1 756 per natt.

Anmeldt 8. september 2017

Romtips: local village
  • Opphold: september 2017, reiste som et par
ChristyBramford, General Manager på Noku Maldives, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2017

Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Opphold: mars 2016, reiste med familie
Et medlem av TripAdvisor Kina
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Opphold: juni 2018, reiste som et par
Justin H, General Manager på Noku Maldives, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden