Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Alltid topp å komme på dette hotellet. Betjeningen er alltid i godt humør og klare til å hjelpe deg. Gode fasiliteter og flott beliggenhet i nærheten av sentrum, veldig bra service god mat og drikke. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Toppmat
Anmeldt 12. mai 2017

Eieren har ikke mye til overs for barn. Han er også meget frekk og avvisende. Parga er ellers et flott sted for mange, store og små. Jeg vil mye heller anbefale Athenas, selv om det hotellet ligger litt lenger unna sentrum.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, ole572
Anmeldt 17. august 2016

Fint hotel med basseng. Basseng baren var totalt ustrukturert. Menyen var bare tull. Når du bestilte tok der nesten en time før maten kom.
Her har de en stor mulighet for forbedring
Vi drar ikke dit igjen, men de kan gjøre det bedre

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Bjørn M
Anmeldt 11. juli 2016

Bortsett fra at badet trenger sårt oppussing og at man etter 14 dager blir litt lei av de samme 3 påleggene til frokost har vi ingenting negativt å si om dette hotellet. Det beste er de hyggelige folkene som jobber på hotellet, spesielt Joseph! Hyggelig atmosfære, stille og rolig og kjempefin beliggenhet med kort avstand til det meste samtidig som man ikke er plaget av bråk fra sentrum.

Romtips: Velg et rom med aircondition
Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, FrankHadeland
Anmeldt 21. juli 2015

Dette er et av Pargas større hoteller. Det har bra beliggenhet, ikke for langt å gå fra stranda selv på en varm sommerdag. Rommene er små og litt mørke. Badet hadde grei størrelse, men dusjnisjen var langt fra ren. Greie senger for Hellas å være og da jeg var der i juni hadde de faktisk dyner i sengene. Deilig! Mitt rom vendte mot en parkeringsplass, men det var relativt stille. Det eneste lyden som var forstyrrende var hanen som startet å gale tidlig om morgenen, men hadde det vært i den varme sesongen og jeg hadde benyttet aircondition og hatt døren lukket hadde jeg nok ikke hørt den. Frokosten er svært enkel. Lyspunktet var deilig gresk yoghurt og honning. Svært hyggelig bassengområde og hyggelig bar som er åpen om kvelden. Aircondition kostet 40 Euro for en uke om jeg ikke husker feil. Min tilbakemelding er nok preget av at jeg liker å bo på de mindre hotellene nærmere bystranda og som har sjøutsikt. Der var det ikke noe ledig da jeg bestilte,

Dato for oppholdet: juni 2015
  • Reisetype: Reiste alene