Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet har nyrenoverte rom og en god standard. Hyggelig atmosfære og vennlig personal. Grei frokost og et hyggelig bassengområde. Kort vei til koselige Parga sentrum og bystranden. Anbefales både for par og barnefamilier

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, 251wenckeh
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fin uke på Bacoli i Parga. Så seint på høsten, kan det være greit å ha rom på solsiden. Spør etter rom fra 208-217. Kaldt å sitte på altanen i skyggen. Hotellet er litt slitt, men har masse sjarm. Frokosten var ok, med eggeomelett hver dag. Ok renhold. Beliggenheten ypperlig. 5 min å gå til havn/strand. Parga er en av Hellas fineste byer. Liten og intim. Og veldig "gresk". Kommer tilbake neste høst.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, 774AnneA
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Bacoli leverer som vanlig :)
Ikke noe 5 stjerners hotell, men har en høy gresk standard.
Her har vi alt vi trenger med tanke på svømmebasseng og pool-bar.
Rommene i de nederste etasjene er små, men koselige.
Rommene på taket er litt større.
Det finnes også bungalower v/basseng.
Hotellet ligger rett utenfor sentrum, så stille og rolig, men tar kun 3min. å gå inn til sentrum.
Alt i alt helt supert, så vi kommer garantert tilbake også neste år :)

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, 637terjes
Anmeldt 10. juli 2017

Det er ratet som tre stjerner og det var det utgangspunktet vi innstilte oss på når vi bestilte en heller billig ferie. Her ble vi alikevel skuffet tross lave forventninger. De fleste som jobber her er lite vennlige og opptrer negative. Sengene er ekstremt harde og ubehagelige. Rommet vårt var noe trangt og det var ikke fullisolert ut til balkongen. Heldigvis var det lite innsekter å se. De tar 40 euro per uke for aircondition og dem skal ha betalt for safe nøkkel. Vi fikk heller ikke aircondition første natta fordi de ikke gadd å gå fra baren til resepsjonen. Solsengene stammer trolig fra 90-tallet og var ikke gode. I baren bestilte vi mat to ganger, begge gangene ventet vi 45 minutter på bestillingen. Første gangen hadde det akkurat komt en buss med turister, som kunne forklare noe ventetid, men andre gangen bestilte vi sandwich og egg & bacon som eneste kunder..wow! Det er ofte mye glass og tallerkener som står i timesvis før det blir ryddet ved pool-området. Frukosten var lik alle dager og svært kjedlig. Kun loff eller crossaint med ost, skinke eller syltetøy/nutella. Stuepikene gjorde riktignok en god jobb med rommene og renholdet ellers virket bra. Vi stusser også på at bassenget nesten ikke gav uttrykk for at det hadde klor og at det ikke var tilgjengelig dusj før bading (med mindre du gikk 10 meter vekk frå bassenget i et mørkt rom som minner om en tradisjonell norsk utedo). Wi-fi kun tilgjengelig i bar/resepsjon. Her får du INGENTING ekstra service og jeg skal sørge for at alle i min krets unngår dette sørgelige hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Magnus M
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell selv om vi var skeptiske på grunn av negative anmeldelser. Nydelig ved bassenget, avslappet og god stemning. Det var veldig koselige folk. Eierene var topp. Enkel men god frokost.Ungene elsket drinkene de fikk i baren. Vi måttte gå 5 minutter til bystranden som var helt ok. Vi reiste dagsturer på strender rundt om og det var helt herlig.Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: juli 2017
3  Takk, GlobeTrotting709862