Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er ganske nylig renovert. Fine rom med balkong .God service , renhold og nye håndklær hver dag. Rent og ryddig over alt. Frokostbuffet var inkludert. Den er ganske spartansk.
Hotellet ligger ca 5 minutter fra Parga sentrum.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 494anderst
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Jeg er 34 år og bodde på Bacoli for første gang i 2001. Jeg hadde ikke vært tilbake på hotellet siden 2006, så nå var det på tide. Hotellet skuffet ikke. Det er selvsagt litt gammelt og slitt, men mange rom har blitt renovert og vi fikk et nyoppusset rom. Det er absolutt ikke noe å klage på og man får mye for pengene på dette koselige hotellet. Det eneste som trekker ned er frokosten (inkludert i prisen) som jeg gir terningkast 3. Personalet som har ansvar for frokosten er heller ikke de mest karismatiske, og de gjør en dårlig jobb med å være «usynlig» da de konstant går i veien for gjestene. En annen ting som var litt negativt er at AC ikke er inkludert i prisen. Du må betale 50 euro per uke for å få dette. Bortsett fra de tingene her så synes jeg fortsatt at Bacoli er Parga’s mest sjarmerende hotell, og jeg vil anbefale det på det sterkeste! Jeg kommer definitivt tilbake :)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Mhjellis
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

De ansatte virker totalt uinteressert i gjestene. De fleste er innleid fra Serbia. Eierne viste deg kun en gang. Satt da å røykte i resepsjonen og hilste ikke engang. Frokosten er ikke noe å skryte av. Baren gikk tom for øl og cola og var det fremdeles etter 3 dager ... Rommet var ok men badet var fuktig og luktet mugg og kloakk. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Theresegj
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet har nyrenoverte rom og en god standard. Hyggelig atmosfære og vennlig personal. Grei frokost og et hyggelig bassengområde. Kort vei til koselige Parga sentrum og bystranden. Anbefales både for par og barnefamilier

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, 251wenckeh
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fin uke på Bacoli i Parga. Så seint på høsten, kan det være greit å ha rom på solsiden. Spør etter rom fra 208-217. Kaldt å sitte på altanen i skyggen. Hotellet er litt slitt, men har masse sjarm. Frokosten var ok, med eggeomelett hver dag. Ok renhold. Beliggenheten ypperlig. 5 min å gå til havn/strand. Parga er en av Hellas fineste byer. Liten og intim. Og veldig "gresk". Kommer tilbake neste høst.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, 774AnneA