Travelocity
Trip.com
eDreamsUSD 168
Agoda.comUSD 167
Anmeldt 15. oktober 2018

Helt ok hotell, litt dyrt kanskje men du får gratis inngang i bassenget. Veldig greit med restaurant i hotellet. Anbefaler å reservere bord! Stor hall for barna å "løpe av seg" energi i. Frokosten var helt ok.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Hilde Kristin G
mirandaericsson, Operations Manager på Holiday Club Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hej, tack för er feedback! Vi är glada att höra att ni trivdes hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden. Mvh, Miranda Ericsson

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Usedvanlig dårlig mat og servitører håndterte dette dårlig. Hovedretten til middag ble sendt ut, fikk ikke tilbud om annen mat.

Dårlig utvalg på lunsj og frokost.

Rommet var greit.

Møterom ble ikke ryddet fra dag 1 til 2.

Kommer ikke tilbake!

Takk, LiseK65

Hej, tack för er feedback. Vi beklagar att er vistelse inte levde upp till era förväntningar och att ni inte är nöjda med servicen från får restaurang. Vi har tagit era synpunkter vidare med berörda avdelningar. Mvh, Miranda Ericsson

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært på Holiday Club ifb med jobb. Sur imøtekomst i resepsjonen, ujevnt stekt biff,som ikke var varm, ikke aksept for klage, dessert: litt av eplet var råttent.
vanndrypp fra tak på konferanserom, i tillegg dårlig ventilasjon på rom 12 iallfall. Tungt å konsentrere seg der.

Kommer ikke tilbake.

Takk, Frkdesiree
LinusH196, Manager på Holiday Club Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hej!
Tack för din återkoppling. Vad tråkigt att ni inte blev helt nöjda med er vistelse. Tyvärr fick vi en akut läcka i taket när vi var här. Vi ber som hemskt mycket om ursäkt för detta. Vi har även sett över vad som gått snett i restaurangen så att det inte inträffar igen. Varmt välkomna tillbaka!

Mvh

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vet ikke om det er på grunn av det er utnom sesong, men maten var dårlig. Middagen var en stor skuffelse!Kald og lite gjennomstekt biff. Dårlig og ett lite utvalg på frokosten. Ett personell som ikke tar en konstruktiv tilbakemelding på maten. Skuffende!

1  Takk, Dijo B

Hej, tack för er feedback. Vi beklagar att maten i vår restaurang inte levde upp till era förväntningar och att ni inte fick ett bra bemötande vid framförandet av era synpunkter. Vi har tagit till oss av er kritik och pratat med berörd personal om detta. Mvh, Miranda Ericsson

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Selv om hotellet er stort unngår de å bli fabrikk. God service, meget bra mat og greit prisnivå. Anbefales for trening og en aktiv livsstil - perfekt beliggenhet kun noen minutter å gå fra sentrum. Gratis parkering

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, bj_rnw919
LinusH196, Manager på Holiday Club Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hej Björn! Tack för dina fina ord. Kul att ni uppskattade maten och möjligheten till träning och rörelseglädje. Hoppas vi får se er snart igen!